söndag 11 januari 2015

Jag vet inte vad det är men det gör mig irriterad...

För er som lite lojt har följt mitt skrivande här på denna blogg (kanske via twitter: maximeequal) vet att jag uppdaterar mina blogginlägg relativt sällan och i frågor som jag brinner för. Jag är desto mer aktiv på twitter. Jag tror liksinnade "rättvisesökare" gillar vad jag står för. Vad man däremot inte vet är att jag surfar hit till min blogg och kollar mina inlägg då och då (även om jag s a s inte är så värst aktiv alltid), och jag tänkte att jag skulle nämna lite svart på vitt hur jag uppfattar vissa av mina inlägg i efterhand. Jag är en duktig skribent och brukar redigera klart ett stycke och släppa iväg det när det känns färdigt. Det är med leda som jag upptäcker felskrivningar som jag kan svära på att jag inte har präntat ned och publicerat. Jag vet inte vad det är men det gör mig irriterad. (Nästan ungefär lika irriterad som när jag blev trakasserad av flera främlingar från Svenskarnas Parti på twitter under Almedalsveckan, jag fick hota om polisanmälan för att åtminstone få känslan av att få vara ifred). Jag säger ingenting om någon eller något och definitivt inget om Svenskarnas Parti, det fattades bara annat - men för att återfå till ämnet så kommer jag att korrekturläsa ett par av mina inlägg härinne inom nån tid  - och lägga tillbaks och ta bort sådant som är rätt respektive fel i texter, ja skriva om speciellt de senaste inläggen, för felskrivet och feltänkt är inte min gebit inte ens vad gäller politik och närliggande känsliga ämnen, och jag kan helt enkelt verkligen inte minnas att jag har lämnat inläggstexterna i den ordningen.

Så. Nu är detta skrivet och sparat.